commmments

assåå ja blir så JÄVLA FUCKEEED lack näär jah läsr mian kommetarerr!! vafaan menar ni me "ehh du på riktigt?" som om mitt liv vore ett skämt vafan!! JA BLIR SÅRAD tänk på dt nästa gång ..

HIHI snaart elw <33 alla <3 elw ooh nästa gång dt e elw skaa ja ha på mig STOWRA sun glasses <33 hihih och en jätte v-ringaad trjööja bejb !! tkr ni jah ska ha en rosa elr svart eler röwd eler vit BRAA (asså inte att dt är good / bra utaan aassåw bh XD tutte hållarwe som jah brukar säga ;) dt är danska ,,!)
NI FÅR RÖSTAW <3 hihi den som gör den AVGÖRANWDE rösten fåår en överraskning bejb så RÖSTA RÖSTA RÖST hih oj nu höll jah på att skriva BRÖST oc BRÖSTA XD hihi jah skriver så snabbt såh jah hinnewr intew med XD

hejdåå bebjs <33

Kommentarer
Postat av: Henrik Bartholomeus Frisk

Röd!

2008-03-06 @ 17:18:32
URL: http://bartholomeus.blogg.se
Postat av: Anonym

Röd tycker jag med.

2008-03-07 @ 15:50:34
Postat av: I

Tänk på vad du skriver dåra mongolid ? om du inte vill bli så sårad som du säger .Haha du är ett stort jävla skämmt och det verkar alla andra också tycka FITTA

2008-04-03 @ 14:59:31
Postat av: fanny,vi <3 bjöörngustavsson ,hhah

assssååååå,jag tckr du ska gå om skoolan...elr daagis :P så dålig som du är,hehe'

2008-04-03 @ 17:20:21
Postat av: Jess och bula

Haha du är inte på riktigt du är bara ett stort jävla skämmt !!!!
FJORTIS

2008-04-05 @ 11:55:38
Postat av: ***

Alla som skriver dom här komentarerna ska skaffa ett liv. Vafan är de för kul att sitta att läsa en tråkig blogg och sen ge massa dumma komentarer - då har man verkligen ett dåligt liv om man inte har annat att göra.. Det är jävligt sårande när folk kallar en massa elaka saker (tro mig, jag vet!) Även om hon kanske beter sig som en fjortis så betyder inte det att ni har rätt att kränka henne!!Och snälla du (ägaren till bloggen alltså): vill du att folk ska fatta dina texter? Skriv lite mer ordentligare då? ;P

2008-05-23 @ 16:50:29
Postat av: Anonym

Vem är personen som skrev komentaren :***:är det Moa eller?;P(jag gi

2008-06-11 @ 17:50:36
Postat av: elsa

ÄLSKAR DIN BLOGG

2008-09-11 @ 00:45:46
URL: http://elscha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan man älska den här bloggen?VAKNA!och "kämpa"lite mer,palla dig och din misslyckade blogg!

2008-09-25 @ 19:23:34
Postat av: Anonym

HAHA DU ÄR ETT RIKTGIT STORT SKÄMT xd DRIVBLOGG NR 1..HAHA men fett kul å läsa fjortisbloggar xd men seriöst denna e fan jobbig att läsa när de står med massa W 24/7 aja ha ett piss liv FJORtISÄCKEEEL sucklers!

2008-12-22 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0